13-06-2024

13 juni 2024
De Natte

Een belangrijk moment voor alle leden! Markeer donderdag 13 juni in je agenda, want De Natte organiseert haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Beginnend om 21:00 uur, is dit dé gelegenheid om samen te komen, de koers van onze vereniging te bespreken en jouw stem te laten horen. Het is een moment waarop elk lid bijdraagt aan de toekomst en het welzijn van onze gemeenschap.

Deze avond staat niet alleen in het teken van officiële zaken; het is ook een kans om elkaar in een informele setting te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen en ideeën voor de toekomst te delen. Jouw input is van onschatbare waarde en samen kunnen we ervoor zorgen dat onze vereniging blijft groeien en bloeien in de richting die wij allen voor ogen hebben.

Naast de agenda met de gebruikelijke punten zoals het financieel jaarverslag en toekomstplannen, is er ook ruimte voor een open dialoog. Wij moedigen alle leden aan om deel te nemen, vragen te stellen en suggesties te doen. Dit is jouw kans om actief bij te dragen aan de gemeenschap van De Natte. Sluit de avond af met een gezellig samenzijn, waarbij we onder het genot van een drankje verder kunnen praten en elkaar beter kunnen leren kennen.